OT: Psani diakritiky v Linuxe

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 20 20:36:55 CET 2008

> Nerozumiem, v com by Vam mohla nevyhovovat MOZNOST (option) nastavenia klavesnice pre individualne aplikacie, samozrejme s nastavitelnym spolocnym defaultom pre pripad ze sa ta moznost pre konkretnu aplikaciu nevyuzije?
>
> Nieco som zrejme prehliadol - mozete prosim objasnit?
>
> wek

Zdravím,
  asi jsem se špatně vyjádřil.
  Možnost by mi nevadila - možno říci, že mi nevadí, neboť ona tam je (viz
jiný post v tomto threadu) a já o ní ani nevěděl, tak je vidno, že mi nevadí.
Jen jsem chtěl říci, že by mi vadilo, kdyby bylo nastaveno přepínání na úrovni
aplikace natvrdo a nedalo se změnit na globální. Omlouvám se, že to nebylo
jasné, špatně jsem to vyjádřil.
    S pozdravem Pavel Troller