Alternator - Auto

Vláďa Anděl vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Únor 20 20:33:54 CET 2008


NOjo, zapalování. Při rozpojení kontaktů se bez baterky musí dít věci. Kdyby 
tam byl aspoň pořádný kondenzátor, i bez baterky by se to chovalo líp.
Anděl

----- Original Message ----- 
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 20, 2008 10:49 AM
Subject: Re: Alternator - Auto


Prej u dieslu to neni problém, tam se baterka může odpojit za běhu motoru.

P.K.

20.2.08, aze <azehw@volny.cz>:
> ...až na to, že na něm vznikají několikasetvoltové špičky. Žádná latina.
> Malinko o tome něco vím...
> AZE
>
> ----- Original Message -----
> From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Wednesday, February 20, 2008 9:43 AM
> Subject: RE: Alternator - Auto
>
>
> To, že alternátor nesmí běžet bez baterie ve světle bodu 4.4 uvedeného
> laboratorního protokolu vyznívá už jenom jako jakási opravářská latina - 
> na
> grafu je jasně vidět, že regulátor udrží napětí do 15V v celém rozsahu
> otáček i bez baterie.
> Možná odpojení zátěže za běhu vyvolá špičku která prorazí diody ale to je
> jiný případ.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list