OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 20 20:32:53 CET 2008

Zdravím,
Vskutku, to je dosti nešťastně řečeno :-).
Tak jsem to ověřoval a skutečně to funguje - s windows nemohu porovnat, neboť
nevím, jak to funguje tam. Ale když si nastavím například 5 rozvržení klávesnic
(En, Cz, Ru, Lt, De) a zapnu to přepínání na úrovni aplikace, tak potom si to
skutečně pamatuje, jaká aplikace má nastavenu jakou klávesnici a v každé mohu
přepínat mezi všemi pěti. Ono to evidentně pomocí extense xkb při změně fokusu
okna požaduje po Xserveru změnu rozložení, která se sice změní globálně
(protože Xserver to jinak neumí), ale při další změně fokusu se opět změní na
to, které je nastaveno u té které aplikace, takže to výborně emuluje zdání
individuálních rozvržení pro jednotlivé aplikace.
  Zdraví Pavel Troller