OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 20 19:47:41 CET 2008

A není to v KDE, NAstavit pravocní prostředí, zpřístupnění, rozvržení
klávesnice, záložka Možnosti přepíníání, oblast režim přepínání, vybrat
puntík Aplikace místo Globální?

Teda popis jak do wirdowzů

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

Zdravím,
  dle mne to nejde, díky zcela odlišné architektuře Linuxu. Klávesnici si
totiž
nespravuje klávesnice, ale Xserver. Pokud je mi známo, současná verze
Xserveru
neumožňuje nastavit individuální klávesnice jednotlivým aplikacím. Po pravdě
řečeno, třeba pro mne by to bylo naprosto nevyhovující.
      S pozdravem Pavel Troller