OT: Psani diakritiky v Linuxe

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Únor 20 19:43:00 CET 2008

Nerozumiem, v com by Vam mohla nevyhovovat MOZNOST (option) nastavenia klavesnice pre individualne aplikacie, samozrejme s nastavitelnym spolocnym defaultom pre pripad ze sa ta moznost pre konkretnu aplikaciu nevyuzije?

Nieco som zrejme prehliadol - mozete prosim objasnit?

wek

Zdravím,
  dle mne to nejde, díky zcela odli¹né architektuøe Linuxu. Klávesnici si toti¾
nespravuje klávesnice, ale Xserver. Pokud je mi známo, souèasná verze Xserveru
neumo¾òuje nastavit individuální klávesnice jednotlivým aplikacím. Po pravdì
øeèeno, tøeba pro mne by to bylo naprosto nevyhovující.