OT: Psani diakritiky Re: Blbne Seznam nebo me mailserver?

Středa Únor 20 19:24:45 CET 2008

Co se tyce linuxu tak tam pouzivam cz a us klavesnici bez problemu.
Staci se prepnout pomoci setxkbmap. Jinak jestli lze nekterym
aplikacim priradit natvrdo nejaky typ klavesnice netusim, snad by to
slo vyresit zmenou prostredi pri spousteni aplikace.
Nejake info se da najit i v http://docs.linux.cz/howto/czech-howto/
ale to uz je dost zastarale imho. Jedine co se mi libi je ze muj
debian umi pouzivat cestinu od zacatku pri instalaci, takze zalezi
spis na distribuci, ve slackwaru a podobnych se to pak jeste musi
konfigurovat.