DCF ptakovina - ze by pocasi?

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Středa Únor 20 17:25:43 CET 2008

Zdravim,
vim ze toto vlakno se jiz odmlcelo, avsak narazil jsem na toto a myslim, ze
by to mohlo zajimat vice lidi:
http://www.electro24.cz/detail-181635-meteorologicka-stanice-mete-on-1/

Pise se zde:
"...Vyvinutím této meteorologické stanice začíná nové období předpovědi
počasí. Pomocí vysílače časového signálu DCF-77 obdržíte bezplatně předpověď
počasí pro 60 oblastí v Evropě, to vše je zpracováno švýcarskou firmou
Meteotest ldquo z Bernu..."

Zatim jsem tedy nenasel nic dalsiho, ale vypada to jako ze ty "nesmyslna"
data jsou ve skutecnosti predpoved pocasi. Myslite si, ze je to mozne?
Normalni budik na DCF se synchronizuje vzdy v celou hodinu a zatim jsem tedy
nikdy v posledni dobe nezkousel jak dlouho by mu trvalo nastaveni casu v
prubehu hodiny.

ZN