Blbne Seznam nebo me mailserver?

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek@gmail.com
Středa Únor 20 13:59:46 CET 2008

me zkusenosti z gmailem jsou bezproblemove.. hlavne pak mate pristup k mnoha
prima sluzbam jako napr. :

+ picasa - web album
+ calendar - s tĂ­m se dajĂ­ delat rĹŻzne psi kusy - implementovat do vlastnĂ­ch
stránek, sdílet atd
+ docs - on line office - nic moc

jeste bych pochválil dobre web rozhrani s "stitky" a dobre fungujici filtry
- mam napr. stitek "HW" a filtr "vse co prijde od hw-list@.. - preskocit
dorucenou postu a oznacit stitkem "HW" "

JD