HW - antivirovy program

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Únor 20 12:04:31 CET 2008

Nejsrandovnejsi je ze tohle zabezpeceni mela Ebanka od roku snad
99(nebo ja tam mam od te doby ucet s elektronickym klicem) a vzdycky
jsem se smal sefovi ktery delal transakce v komercni bance v radu
stotisiciu pres telefon a my jsme na podvojce poslouchali ty jeho
slavna hesla . To bylo naprosto k smichu nehlede na to jake sluzbe a
jakym zpusobem Ebanka poskytovala . Dneska uz se to trochu srovnalo a
ja jsem presel do Mbank :)

snehulak