H-most řídící obvod

Tomáš Halabala tomas.halabala@iol.cz
Středa Únor 20 11:54:04 CET 2008

Zdravim,

sice jsem s peltierem take jeste nic neresil, ale obecne se u peltierova
clanku nedoporucuje prerusovat napajeni z duvodu velkych ztrat. Tepelny
odpor clanku hned po odpojeni napeti klesne na minimum a teplo se
prenasi na studenou stranu.
Navic tazatel psal, ze potrebuje i otaceni polarity, takze predpokladam,
ze potrebuje mustek, aby mohl intenzivne topit i chladit.
Kdyby byl pozadavek pouze na chlazeni, asi bych pouzil prepinani mezi
maximalnim proudem a nejakym omezenym (podle parametru soustavy), ale
pokud je potreba i topit, tak asi tu PWM, ale pocital bych s tim, ze asi
strida pod urcitou hranici bude mit nepatrny chladici ucinek (bude se
pouze ohrivat tepla strana).

Tomáš