Alternator - Auto

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Únor 20 11:24:19 CET 2008


Zacinam byt pomalu vydeseny, ale je fakt ze uhliky stejne za moc nestoji
a tak to bude v nejhorsim aspon nabijet stejne blbe s novyma uhlikama
;-)
Tu diodu jsem zkousel kdysi u Felicie, tam to regulator nejak
nerozchodil (I po odstraneni diody) a novy jsem shanel s voltmetrem v
zapalovaci, motorem do 2000ot a 18V v palubni siti ;-) Pokud to
nepomuze, mozna tam fakt nabastlim z feldy a bude klid.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomas Chvatal
Sent: Wednesday, February 20, 2008 11:10 AM
To: HW-news
Subject: Re: Alternator - Auto


Mel jsem Omegu B ('97) a ta nabijela taky spatne.
Vymenil jsem regulator a bylo to uplne stejne. Kdyz uz me to hodne
stvalo v zime startovat pres kabely,
vyndal jsem ho a zacal jsem merit.

Byl strasne tepelne zavisly. Studeny daval pres 13.7V, ale po zahrati
sel hooodne dolu.
Mluvil jsem o tom s kamosem automechanikem a rikal ze jen on vi (s moji)
o 3 Omegach
ktere spatne nabiji.

Zkousel jsem dat do serie v napajeni regulatoru jednu diodu, ale kmitalo
to jako blazen. Nevyreseno. :-(
Byl jsem rozhodnutej tam dat regulator z Favorita.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: Jaroslav Buchta 
Komu: 'HW-news' 
Odesláno: 19. února 2008 18:27
Předmět: Alternator - Auto


Resim ted zrovna alternator z Opla Omegy, nejak jsem vcera zjistil, ze
baterka je tezce malo nabita a ted po nabiti a nastartovani napeti
nevyleze nad 12.3V Mereno i osciloskopem, docela hladky prubeh napeti.
Pri zatezi taky neklesne pod 12V, takze neco dava. Alt. jsem vyndal,
sundal regulator - uhliky nejsou zrovna dlouhe, ale taky nevypadaly az
tak tragicky, takze zahada.
Co me jeste mate - jak je zapojeno vinuti ? Je vyvedeno 2x6 dratu, 2
jsou vzdy spojeny v jednom ze 6ti uzlu. Z nich 3 pak vedou na 3+3 diody
na + a 3 na diody na -. Jak je to vinuti proboha organizovano? 
Co jsem koukal na schemata, vetsinou jsou kreslena do hvezdy, ale toto?
Vinuti se zda komplet dokola propojeno (0R) Je to BOSCH 120A.
Regulator koupim a zkusim novy, ale trosku me to znervoznuje. Rotor ma
2.1Ohmu, to by snad mohlo byt OK ? 



_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list