OT - antivirovy program

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Únor 19 14:30:47 CET 2008

Podle mých zkušeností stačí. Mimochodem o pár metrů vedle je dobrej důkaz:
Podnájemník má antivir, nemívá s viry problémy a přesto stačilo pár desítek
sekund, kdy u toho seděl jeho bratr a bylo zavirováno. Antivir sice vira
potom odstranil, ale ostatní následky ne.

Poradil jsem tedy použít nástroj "Obnova systému". Výsledkem je, že všechno
chodí jako před virem.

Obnova systému se mi všeobecně osvědčila, když radím lidem, co mají s viry
problémy. Odstraňuje viry mnohem spolehlivěji, než AV. A v případě zájmu
odstraní i AV:-) Když ovšem někdo uposlechne doporučení výrobců AV, že by
měl obnovu vypnout, múže v podobné situaci akorád tak přeinstalovat
počítač..

PH

From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>

AV ne, FW ne, zaplaty od Microsoftu vychazi tusim kazde druhe utery v mesici
. . .
Tak si nejsem jisty jestli na to staci AV a FW jen mezi usima. Byvaly doby
kdy jsem o tom byl take presvedcen a fungovalo to. Dnes je situace trochu
jina.

Ne, ty se instalovat musí. Ale ty taky nezdržují počítač a neotravují při
práci.

PH

From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
Delate to tak i s bezpecnostnimi zaplatami ?

Nepoužívám antivir, ani firewall. Používám IE a OE:-)

FW je první co vypnu po nainstalování PC, antivir instaluju cca rok až dva
po instalaci PC a pak pouštím tak 1-2x do roka. Výsledek vždy stejný: Viry