HW - antivirovy program

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Únor 19 14:07:59 CET 2008

Drtivá většina moderních "virů" jsou pouze VBS sračky, jejichž schopnost se
jakkoliv ukrývat je naprosto nulová a spolíhají na blbost uživatele, který
je i přes několik varování spustí.
A jako správný paranoik vím, že Bill Gates si každé ráno čte moje emaily,
Pentagon kontroluje, který stránky navštěvuju a BIS hlídá, jestli nemám v PC
dětský porno a to včetně PDA, který není připojený na internet...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death