HW - antivirovy program

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Únor 19 12:10:45 CET 2008

Naprosto souhlasím. Základem je aktuální PC a to nejen Windows, ale i
Firefox, na který se už objevilo spousta bezpečnostních chyb, zmiňovaný
Acrobat Reader, Office a další a další a další. A opravdu s viry problémy
nemám, teď to zase po čtvrt roku můžu s jistotou říct, protože jsem minulý
týden projížděl všechna svoje PC Nodem a Spyware Doctorem...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death