Kodovani UTF-8

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Únor 19 13:23:36 CET 2008

JK> Vsem, kteri za "mrseni" diakritiky obvinuji ruzne programy at OS
JK> nebo mail klienty, tak si budte jisti, ze to zda bude diakritika
JK> zmrsena ci nikoliv zalezi zejmena na postovnich serverech, pres
JK> ktere ta predmetna zprava jde.

Říká Vám něco kódování quoted-printable nebo base64?
Stačí nastavit klienta aby jej používal a dosud jsem se nesetkal
s problémy.

Druhý podstatný detail je nastavení odchozí kódové stránky, drtivá
většina mailů s nečitelnou diakritikou má nastaveno kódovaní
ISO-8859-1, tedy Western, což je pro češtinu nepoužitelné.

Tomáš