[OT] mBank

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 19 12:17:59 CET 2008

1.

Mě kuryr smlouvu nevezl, ja sel osobne kde chteli videt obcanku.

Na fiktivni osobu nelze, je nutny OP a RC. Leda ze byste mel oboje falesny.

Me taky vadi ze banka neni zodpovedna za zneuziti uctu a neklade zneuziti
zadne prekazky. Jakoby to zneuziti bylo v tajnem zajmu banky, podle
cikanskeho hesla - gadzove jsou jako vrby, zas obrostou.

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>

Ozivym tento OT nekolika dotazy.

- co si predstavit pod pojmem zaslani smlouvy kuryrem, jde mi o to zda se da
treba zalozit ucet na fiktivni osobu?
- nemecka komez bank je 100% vlastnikem M bank? Jde mi o to jak bezpecne je
presouvat na emax castky v radu E6?
- jak pouzitelne je to jejich internetove bankvnictvi?
- jak rychlejsou prevody m bank, jde mi o to jak rychle dorazi penize z
Mbank treba to KB?

Dekuji za info
P.N.