Kde je PIN o platebni karty?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Únor 19 10:24:14 CET 2008

Mam pocit, ze na pin bylo vzdycky vyhrazenych 6 cislic, to ze se
pouzivaji jen ctyri je pouhy zvyk. Nicmene brute-force attack na 6
cislic trva jen 100 ms oproti 1 ms u ctyr, takze je to fuk :-)

Ales Prochaska

> Nechci se hadat ani vyvolavat nejaky flame, ale pred cca 5 lety jsme delali
> nejake zarizeni na cteni mg. bankovnich karet, a z te doby mam udaje z cca
> 200 typu karet pouzivanych v te dobe (overovala se tim funkčnost) a na zadne
> není jakkoliv zakodovoano cokoliv z cehoz by slo odvodit PIN.
> Jak sam pisete byla by to bezpecnostni mezera jak vrata, moznosti je jen
> 9999 (0000) není povolena varianta PINU a pokud by slo pin jakkoliv overit
> vuci datum na mg. prouzku byla by to zalezitost na nekolik s.

jk>> 100 procentne neni jen v bance. Onehdy jsem resil poruchu 9k6 linky u
jk>> sporitelniho automatu.
jk>> Prekoplej kabel silenym bagristou. Pri testu bankomatu mi normalne dal
jk>> penizky. Jel tedy off-line a PIN musel znat.
jk>> Kde ho sebral??