Format prispevkov do konfery; Was: Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Úterý Únor 19 09:37:20 CET 2008

No tak např. já používal poslední dobou HTML jen kvůli konfeře:-)

Bylo mi to tady před časem doporučeno jako řešení problému, kdy rozesílač
konference nějak divně "pokazí" všechny zprávy, takže při odpovědi na ně OE
na rozdíl od jiných zpráv nedělá >

Pak jsem si pochvaloval, že s použitím HTML zároveň velmi poklesl podíl
odpovědí se zkaženou diakritikou. Myslel jsem si, že těm klientům, co neumí
detekovat kódovou stránku z hlavičky mailu nejspíš pomůže, když se to v HTML
dozvědí ještě jednou... Mýlil jsem se... je to výběrový efekt: Majitelé
těchto klientů neodpovídali, protože text nepřečetli:-)

Ne že bych chtěl vyvolávat nějaký flame, ale budu se hrozně chechtat, když
mi na tohle přijde odpověď s rozbitou diakritikou, která bude prudit jak je
OE špatný klient:-)

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
Neslo by toto prosim nepouzivat? Vsimol som si, ze to chodi len od
gmailistov, a to zrejme len ked je v tom cestina. Verim, ze nad tym gmailom
mate len malu kontrolu; ale co ak - mohli by ste to prosim aspon skusit
vypnut?

Takisto by som poprosil, vazeni kolegovia, nepouzivat HTML. U mnohych
mailerov to ide vypnut selektivne pre urcite adresy, ak by ste teda chceli
mat HTML ako default (co mi u ucastnikov tejto konfery pripada trocha
divne).