HW - antivirovy program

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Únor 19 09:36:12 CET 2008

Ale já si photoshop kdysi dávno do wine nainstaloval, nejakou starší verzi
co šéf koupil z nějakého výprodeje, asi 5 nebo 7, už ani nevím. To bylo ale
hodně dávno, v roce 2005 jsem si updatnul mandraka na 2005LE a od té doby mi
už nejede.

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>

> Např. Autocad, Elcad, Eplan - to jsou softwary za stovky tisíc, pro
> který pokud vím neexistuje adekvátní linuxová náhrada. A vy tady
> de-facto radíte tohle všechno zahodit a přejít na linux.

Zdravím,
  např. Autocad je v plánu podpory pro wine 1.0. Kdo má OPRAVDOVÝ zájem
provozovat tyto aplikace na Linuxu, ví, že wine (emulátor API windows pro
*IXové OS, nejen pro Linux) nyní sestavuje "top list" aplikací, které musí
být podporovány v jeho 1.0 vydání. Například donedávna nešel PhotoShop, ten
je nyní podporován až do verze CS2 a na CS3 se tvrdě pracuje. Je ohlášena
brzká podpora pro veškeré produkty Adobe a další, které lidé vyžadují.
  Existuje stránka http://appdb.winehq.org, která docela podrobně informuje
o stavu podpory té které aplikace.
  Mimochodem, aplikace "Elcad" a "Eplan" jsem tam vůbec nenašel - zřejmě
je jejich použití natolik specifické, že to nikoho nenapadlo zkusit. Dá se
někde stahnout trial verze ? Zkusil bych, zda to náhodou nepoběží...
   S pozdravem Pavel Troller