HW - antivirovy program

Úterý Únor 19 09:13:42 CET 2008

No možná to nechápu, tyhle věci neprogramuju a nevidím do nich. Ale
předpokládám že Windows má nějakou standardní množinu API funkcí a když má
pod Wine něco běžet, stačí zařídit aby tyto funkce (byť v nějaké emulaci)
správně fungovaly a samosřejmě musí být splněna spousta dalších věcí - které
by zase měly být obecné. Windows pokud vím, se taky neupravuje vždycky když
někdo napíše nový program. Pokud to (z nějakého principu) nejde obecně,
stojí to za tu námahu? Není potom opravdu jednodušší používat OS pro který
ty programy byly napsány a mít možnost uplatnit na draze zakoupený soft
záruku? Pokud je to otázka prestiže (jsou lidi co navazují spojení odrazem
od měsíce a taky to už dneska jde jinak) a pak ať si parta nadšenců hraje.
Ale pokud je to snaha "převálcovat" komerční Windows, je asi stejně úspěšná
jako náhrada Temelína fotovoltaikou a větrníkama. Pokud jsem někoho naštval,
tak se omlouvám. Ale připadá mi že tohle je realita, kterou třeba jen někdo
nechce vidět.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Bitovod" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 19, 2008 8:34 AM
Subject: ****SPAM(7.7)**** Re: HW - antivirovy program

Takze kdo ma OPRAVDOVY ZAJEM provozovat tyto aplikace, tak se muze zatim jen
intenzivne tesit... To je dobra rada, vite, ze se na tech systemech nekdy
taky vydelavaji penize jejich _pouzivanim_? Koukanim na krabici CADu nebo
Photoshopu (a sledovanim webu wine, jestli uz je ta "moje" aplikace v top)
si na zivobyti nevydelam...

Pavel Kutina