Kde je PIN o platebni karty?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Únor 19 09:03:18 CET 2008

jk> 100 procentne neni jen v bance. Onehdy jsem resil poruchu 9k6 linky u
jk> sporitelniho automatu.
jk> Prekoplej kabel silenym bagristou. Pri testu bankomatu mi normalne dal
jk> penizky. Jel tedy off-line a PIN musel znat.
jk> Kde ho sebral??

Pokud se pamatuji, jedna stopa na kartě je zašifrovaná zahešovaným
PINem. Šifru nevím, je možné že není příliš kvalitní, takže ji lze
zlomit rychleji než hrubou silou.

Nehledě na to že délka PINu a počet možných znaků přímo vybízí
vyzkoušet hrubou sílu, pro 4místný PIN to je všehovšudy 10000
možností. A počet pokusů je neomezený, máte k dispozici zašifrovaný
text :-((

Tohle řeší čipové karty, 3 pokusy a konec...

Tomáš