HW - antivirovy program

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Únor 19 09:03:52 CET 2008

Nebyl to planý poplach? Minulý týden mi známý dost nas.. ně volal, že mu
Avast Home pustil dva, nejspíš trojany(moc se v tom nevyzná). Avast vymazal
a koupil Eset i když se během času může ledacos změnit na žebříčku
funkčnosti ;-)
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Cihak@dkv.lbc.cd.cz
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Tuesday, February 19, 2008 8:16 AM
  Subject: RE: HW - antivirovy program

  Něco podobného se mi stalo teď o víkendu. Potřeboval jsem informace o
jednom VF generátoru. Na stánce se základními údaji byl odkaz na DS. Po
kliknutí antivir (Avast Home) zařval, že stahuju trojana a nabídnul mi
stopnutí toho procesu. Tím jsem chtěl říci, že dnes je možné chytit vira i
na stránkách, kde by člověk nic takového opravdu nečekal. Pokud někdo nemá
Antivir a tvrdí že je čistý, mohu se tomu jen usmát. Ale ani antivir není
samospasitelný. Absolutní bezpečnost bohužel neexistuje. Spoustě lidí
antivirové programy, firewaly a pod. prinášejí pouze iluzi jistoty.

  Martin.