HW - antivirovy program

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Únor 19 08:41:01 CET 2008

Ja pouzivam licencovany ZoneAlarm , ale myslim ze pro domaci pouziti
je zdarma . ZoneAlarm proto , ze naproti keriu mi vic sedi jeho
filozofie nastavovani a prijde mi uzivatelsky pritulnejsi . Samozrejme
co clovek to nazor :) Navic on uz ma dneska i tzv. "program control"
kde prave dokaze hlidat i jednotlive programy vzhledem k pristupu k
systemu . Umi nastavit spoustu urovni a bud to clovek necha na nem a
on je tichy anebo zase opacne nez se nauci jednotlive programy tak se
stale pta uzivatele co s tim danym programem , ktery nezna, delat .

snehulak