HW - antivirovy program

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 18 23:12:47 CET 2008

Ta díra je i v Acrobat Readeru 8.1.1? Na internetu jsem prakticky každý den
několik hodin, ale tento teoretický scénař ještě nikdy nenastal. Stejně jako
nikdy nenastal teoretický scénář, že se mně někdo vloupne do auta, vypustí
brzdovou kapalinu, oblbne čidlo a já se pak někde zabiju, protože to
nezabrzdilo...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death