Kde je PIN o platebni karty?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 18 23:09:12 CET 2008

Já bych řekl, že to bude záležet na kartě. Tam, kde lze měnit pin online,
určitě nemůže být na kartě. Ostatně mně to třeba eBanka ani nenabízí, novej
pin = nová karta. Tyto karty pak nemají problém s "offline" terminály.
Jestli se nepletu, tak dřív bylo normální, že terminál nejel online, ale
jenom jednou za čas se připojoval do banky a odeslal transakce.
A taky určitě záleží na platební kartě. Dokud jsem měl u eBanky
neembossovanou kartu Maestro, tak to chtělo vždy a všude PIN, prostě všichni
platili bez pinu a jenom já jsem ho všude musel zadávat. U Master Cardu ani
Visy ten pin zadávat nemusím...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death