HW - antivirovy program

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Únor 18 22:38:43 CET 2008

Ja jsem nikde nepsal, ze  je linux nejak super bezpecny. Je vim , ze na
jedne masine co uz chodi nejaka distribuce cca rok NEBYL nikdy  zadny
problem.
Je to trvale pripojene k netu a hadejte co vzdycky kazdej hleda jako
prvni , kdyz  se s internetem seznamuje a zkousi a hleda.
To mi totiz udelali parkrat na woknech a jak pak "uklizel" celej vecer.
Neslo primo o viry ale ruzne vyskakovaci obrazky a spyware.....