HW - antivirovy program

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 18 21:23:57 CET 2008

ftp://mandriva.contactel.cz/Mandrivalinux/official/iso/2008.0

Mandriva ONE je live verze, na ploše je ikona k instalaci. Pokud máte slušné
připojení, doporučuji než to DVD sis táhnout ONE verzi na CD s tím že si
průběžně doinstalujete zbytek, obsahuje totiž i nonfree věci co jsou jen na
komerční verzi dvdčka.

K připomínce kohosi o flame: nabízel jsem tento Linux jako již schopnou a
čas šetřící náhradu woken, protože jej instaluji lidem s rozhašenými wokny.
To že jsem někomu spravoval wokna, jsem udělal 2x a už na to nemám náladu.
Jen v jednom případě došlo k rozvrtání Linuxu - když mu tam nějaký chytrolín
přijel zapojit Internet, tak mu tam tak povrtal nastavení KDE a nandal mu
tam kdejakých blbostí a rozvrtal /etc že mám podezření že mu to tam
zkopíroval od sebe protože by to za tak krátkou dobu nestihl - od návštěvy
toho chytrolína si totiž už nevypálil cdčko, nepřečetl fotky, ani nic
nevytiskl na tiskárně. Ve všech ostatních případech si Linux nejen že na
počítačích nechali, ale dokonce ho i používají k běžným činnostem - místo
wirdows.

Doma mám terminálovou síť - s Linuxem jako serverem a starými, často
tuhnoucími RDP terminály (www.thinstuff.com - 5 licencí je zadarmo, další se
musí buďto koupit nebo každý měsíc vygenerovat novou). Děcka říkají že ve
škole to vypadá jinak, ale rozumí si s tím. Jenom je štve, že ve škole to
nefunguje jako doma - zvykli si při kopírování textu používat prostřední
tlačítko myši.