HW - antivirovy program

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Únor 18 19:25:31 CET 2008

Víte ja nevím. ;-)
Naistaloval jsem si linux jako druhý OS. Dost jse se natrápil než to začalo
dělat to co jsem
chtěl, ale to nepočítám, odpustil jsem mu to, vysekal mi data z nekolika
hdd, které už byly
prohlášeny za mrtvé. A každý začátek je těžký.
Ale! Ne za všechny programy, které potřebuji pro PRÁCI, jsou v linuxu
adekvátní náhrady.
Ještě mi chybí náhrada za dva programy a vista mi nechutná, zatím jak to
vyřeším.
Nemám rád jednoznačné označení Lin dobrý Win špatný, či naopak,nic není jen
černé nebo jen bílé.
Když se někdo ptá na nějaký typ tranzistoru tak mu tady taky nikdo necpe
elektronky, tak proč mu píšete bláboly o linuxu? Prostě momentálně má widle,
na kterých dosahuje maximální výkonnost ve své práci a potřebuje něco pro
widle.
Jaký používám antivirus na widlích?  AVG
Petr

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 18, 2008 4:46 PM
Subject: Re: HW - antivirovy program

>  18.2.2008, 16:33:50
>
> Pane hostinsky, prosim  gulas s knedlikem a jedno pivo.
> Pivo nemame, gulas nevedeme, ale z tacku na stole si muzete
> nainstalovat linux. A zadarmo.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

Vážení,
  nezlobte se na mne, ale ta odpověď, nad kterou se tu všichni rozčilujete,
je
správná! A to z důvodu, že na Linuxu viry skutečně prakticky neexistují, což
má
tu výhodu, že my, prokletí Linuxáci, žádný antivirus nepotřebujeme. Z toho
vyplývá, že Linux je možno považovat za ten nejlepší antivirus, neboť
skutečně
zabrání infekci všemi mně známými viry, adwary, spywary, malwary, červy
a jinými potvorami :-).
   S pozdravem Pavel Troller