Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pondělí Únor 18 19:09:53 CET 2008

Hezký večer,

    jenže to pod účtem "Uživatel s omezeným přístupem" nejde, protože
Vám dá 5 minut na ukončení práce a pak to bez milosti resetuje. No a
když jste jako "Správce počítače" tak se sice každých několik minut ptá,
ale když mu neodpovíte, tak to shodí také, čímž mně vždy pořádně
nakrkne, protože mi vypne připojení k internetu a spadne všechno :-(
Jedna z mála vad systému Windows o které vím.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186