Paralelni port ve WinXP

Martin Locker locker@vosrk.cz
Pondělí Únor 18 17:13:15 CET 2008

Zdravim,

mam nasledujici problem.

Snazim se rozchodit ploter. Podarilo se mi sehnat nejaky universalni ovladac
pro HPGL plotry. Ve win98 to chodi absolutne bez problemu. Ve winXP to chodi,
ale vsechny prikazy se tam posilaji s jistym zpozdeni. Tj. Prvni prikaz se provede az
po zaslani 12-teho. Po odeslani celeho souboru nakonec zustane poslednich 12 neprovedenych.
Vypada to jako by v XP byl nejaky buffer, pres ktery se data posilaji a diky tomu se
to chova takto zahadne.

Mohl by mi nekdo vysvetlit jak se chova paralelni port ve windows XP?
Popripade se podelit o nejake zkusenosti, jsou-li jake?

		Diky

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz