HW - antivirovy program

Pondělí Únor 18 16:59:08 CET 2008

Hezké odpoledne,

    otázka je "Jak dlouho ještě". Na MAC viry také nebyly, ale už se
objevují...

    No já používám AVG a jsem spokojená. Teďka zkouším AVG8 RC1 a jsem
ještě spokojenější, ač má ještě své mouchy. Takže můj typ je jasný. AVG
7.5 případně i s AntiSpyvarem a podobně. To už je na zvážení. A cenově
je také dobré. Avast! je pro doma zadarmo, ale nějak mi nepřirostl k srdci.

    Proti Avastu nic nemám, jen to tenkrát dost brzdilo počítač. Ale to
už je dááávno. Dneska to může být jiné. Líbilo se mi, že Avast! a AVG
běžící na jednom počítači zároveň, se navzájem respektovali a nehlásili
si databáze jako viry :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186