HW - antivirovy program

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 18 16:46:39 CET 2008

>  18.2.2008, 16:33:50
>
> Pane hostinsky, prosim  gulas s knedlikem a jedno pivo.
> Pivo nemame, gulas nevedeme, ale z tacku na stole si muzete
> nainstalovat linux. A zadarmo.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

Vážení,
  nezlobte se na mne, ale ta odpověď, nad kterou se tu všichni rozčilujete, je
správná! A to z důvodu, že na Linuxu viry skutečně prakticky neexistují, což má
tu výhodu, že my, prokletí Linuxáci, žádný antivirus nepotřebujeme. Z toho
vyplývá, že Linux je možno považovat za ten nejlepší antivirus, neboť skutečně
zabrání infekci všemi mně známými viry, adwary, spywary, malwary, červy
a jinými potvorami :-).
   S pozdravem Pavel Troller