Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Únor 18 16:35:15 CET 2008

> Hezké odpoledne,
>
>    jestli dobře chápu co myslíte pojmem "Obnovení session", tak to Windows
> určitě umějí a myslím že to uměli už 98SE, jistá si však nejsem. XP to
> umějí na 100% protože takhle vypínám počítač já. Stisknu vypínač, počítač
> se uspí a vypne (vypínačem na prodlužováku), po zapnutí počítače je v tom
> stavu, v jakém byl. I s otevřeným dopisem ve Wordu.
>
> Z Ústí nad Labem zdraví a hezký den přeje
>

> 					Saša K. Svobodová
Zdravím,
 to není obnovení session. To je nejspíše "suspend to disk".
 Obnovení session by mohlo vypadat například tak, že máte rozepsaný dopis ve
wordu (uf, uf, dopisy ve wordu, to je skoro jako obědvat rýčem :-) ), odhlásíte
se (samozřejmě aniž před tím ten dopis ukládáte), přihlásí se jiný uživatel,
něco si udělá, odhlásí se, přihlásíte se Vy a opět na Vás vyjede dopis tam, kde
jste jej přestala psát. Alespoň v Linuxu to takto funguje (pokud budete ten
dopis psát např. v kwordu, když už tedy máme porovnávat i ty nástroje :-).
     S pozdravem Pavel Troller