Stabilita OS Re: Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pondělí Únor 18 15:55:38 CET 2008

Hezké odpoledne,

    jestli dobře chápu co myslíte pojmem "Obnovení session", tak to
Windows určitě umějí a myslím že to uměli už 98SE, jistá si však nejsem.
XP to umějí na 100% protože takhle vypínám počítač já. Stisknu vypínač,
počítač se uspí a vypne (vypínačem na prodlužováku), po zapnutí počítače
je v tom stavu, v jakém byl. I s otevřeným dopisem ve Wordu.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186