DCF ptakovina - videli jste to uz nekdy?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Únor 18 13:17:22 CET 2008

Konecne mi to s tym povodnym algoritmom docvaklo.

Problem je, ze chcete zastrelit dve muchy jednou ranou: korekciu na den v tyzdni a tiez korekciu na prestupne roky. Omnoho jednoduchsie by bolo sa na zaciatku venovat len tomu druhemu, a korekciu na den v tyzdni dat tam, kde patri: tesne pred finalne %7 (pre ludi: mod 7).

Takze znova odvolavam co som odvolal a vraciam sa k povodnej adrenalinovke: ake konstanty pouzit v povodnom algoritme aby to fachalo? No a vychadza mi to ze treba zobrat za zaklad rok 1973 (teda mozno aj ine ale tento je najblizsie), takze prva korekcia je +27.

wek