Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Únor 18 09:47:00 CET 2008

>Ale pokud jste èetl tento thread od zaèátku, já Linuxu vùbec nenadr¾oval, já
>jsem jej jen obhajoval jako stabilní systém, nebo» panem Wekem byl oznaèen
>jako mo¾ný zdroj nestability poèítaèe a já s jeho názorem nesouhlasil, to»
>v¹e :-)

Na rozdiel od Vas, wek nie je zalubeny :-) do Linuxov (ako ani do ziadneho ineho operacneho systemu - naopak, "dospele" pocitace priam nenavidi), a preto nevidi suvislost medzi "stabilitou" v zmysle dlhodobeho bezproblemoveho behu a mnozstvom pociatocnych potiazi kratko po instalacii.

Pre skusku, vezmite disk z nejakeho dlhodobo stabilne beziaceho systemu (resp. takeho ktory uz prekonal nejake pociatocne potiaze), urobte z neho "doslovnu" kopiu na identicky ALE FUNGL NOVY, ESTE NESPUSTANY hardware, umiestnite ho do identickeho prostredia (t.j. s rovnakymi vstupmi a vystupmi), a ak na tom novom sa prejavia nejake "detske problemy", vtedy by to mohlo byt hardwarom. Samozrejme treba zobrat do uvahy aj nejaku statistiku, takze pre objektivnost by to bolo treba robit s nejakym statisticky vyznamnym mnozstvom aj "zdrojov" aj "cielov".

wek