Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Únor 18 06:52:10 CET 2008

Me by tedy zajimalo jestli znate a umite porovnat praci s pameti linuxoveho
kernelu a kernelu rady Windows NT . Muzem se tu o tom zacit bavit , protoze
ono vyjde najevo , ze v nekterych ohledech jsou windows o dost modernejsi
nez tento okrajovy OS :P

PS. Uptime 500 dnu je hezky, ale moc toho nevypovida. Spis by se mi libilo
kdyby se zlepsilo jine ciselko a to 1% zastoupeni na desktopech .

A ono to neni o flame, protoze nakonec zjistime, ze kazdy z techto OS ma sve
uplatneni a do nekterych oblasti se hodi nez ten druhy . Jen me celkem nudi
to nadrzovani linuxu je to asi stejne jak MACista bude tvrdit jak ten jeho
OS tiger je super vykonny a super stabilni a kazdy kdo kdy trochu vic
pracoval s MACem tak se tomu musi smat.

snehulak