Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 17 22:11:32 CET 2008

Este som nepocul o tom ze by sa IO vyrabali tak aby "difuzia nehomogenit a lokalnych necistot" vylepsovala casom parametre. Cela historia vyroby IO nie je o nicom inom ako o snahe zbavit sa "difuzie nehomogenit a lokalnych necistot". K "stabilizacii" servera sa neviem vyjadrit, i ked tazko vylucit ze tam nenastala "difuzia nehomogenit a lokalnych necistot", ale v spominanom linuxe... ;-)

U tych LCD pojde o nieco ine, najma ak reaguju na tlak... Tiez by ma to zaujimalo.

wek