Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 17 21:02:08 CET 2008

> To není neobvyklý jev a nastává u jakéhokoli integrovaného obvodu (což TFT
> panel také je). Zbaví se ho člověk při zahořovacím procesu, někdy však tento
> proces trvá až několik měsíců (2..4). Před časem jsem dostal nový server
> IBM, který však sotva opustil výrobní linku (podle datumů na švábech).
> Neskutečně nestabilní, nahodilé tuhnutí, restarty (je tam linux), asi po 2
> měsících  přestal a jede doteď (s původním linuxem).

Zdravím,
  ano, toto mohu naprosto potvrdit. Už jsem postavil desítky Linuxových serverů
a mnohé z nich měly typicky "vanovitý" průběh stability - ze začátku blbly jako
blázen, že jsem si říkal, že to půjdu reklamovat, ani kernel na tom nešel
bez pádu zkompilovat. Pak se usadily a měly třeba pětileté období naprostě
stability - jedna z těch mašin měla uptime bez rebootu 4.5 roku. Pak zase sem
tam pád a nakonec už byly zase tak nestabilní a navíc zastaralé, že šly do
šrotu. Momentálně to čeká můj bývalý developerský dvouprocesorový server, který
odsloužil cca 5 let mně, pak rok synovi a teď dosluhuje dceři. Opravdu
dosluhuje, střední doba mezi crashi je tak do 30 minut, koukání na TV nebo
náročnější přenos po USB či ethernetu přivodí pád do 30 sekund :-). A kondy to
není, resp. možná je, ale žádný není viditelně nafouklý.
   S pozdravem Pavel Troller