Pro zajimavost LCD, ktere dojde az casem

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Únor 17 20:37:44 CET 2008

Já jsem někde dokonce četl, že na vadný subpixely může pomoct "masáž".
Prostě párkrát na místo s vadným pixelem zmáčknout prstem. Taky existuje
utilita, která pořád pouští na vadný subpixel barvy (velice rychle a pouze v
okolí subpixelu) a tím ho taky může oživit. Bohužel na PDA to nefungovalo a
díky dotykové obrazovce je i ta "masáž" nemožná...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death