Tabulky

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 17 17:55:12 CET 2008

Dano, vies ked budem mat standartny plat, tak nad tym nebudem uvazovat,
proste si to kupim. Zial ku standartu toho este co to chyba, takze budem
este 4 mesiace setrit, aby som si to mohol kupit, precitat a urobit si z
toho nejake poznamky pre seba. Ak by sa dali niekde pozicat, rad si ich
poziciam, zial v technickej je to bieda a kde inde...?! Neviem.

A.