stabilizace 6V-5V

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Únor 17 15:15:00 CET 2008

>Vá¾ení, fakt mnì mrzí, ¾e jsem se zeptal na takovou "podle Vás na blbost".
>Tady jsou fakt samí odborníci a zøejmnì tady asi nemám co dìlat.

Prave naopak. Zeptat se treba i na zakladni vec
je v poradku. Sam jsem poskytl doufam prijatelne
srozumitelnou a podrobnou odpoved. Kritizoval
jsem zvelicovani problemu, vyhledavani uskali tam, kde nejsou.

Jestli jsem nekoho oznacil za zacatecnika, nebylo
v tom zadne prezirani. Proste dejme tomu cloveku
konkretni praktickou radu, kterou muze pouzit.
Jako treba aby pripojil na vystup dostatecne
velky kondenzator, jinak se stabilizator muze
rozkmitat. Nebude prinosem probirat fazovou
rezervu, zesileni otevrene smycky a odezvu na skokovou zmenu zateze.

J. Hanzal