Krabicky na SMD soucastky - objednavka

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Nedle nor 17 11:47:08 CET 2008

HTML příloha byla odstraněna...
------------- dal st ---------------
Pred casem jsem zde rozjel pripadnou spolecnou objednavku krabicek na SMD z USA, objednavat se bude pristi tyden a ti, kteri projevili zajem byli osloveni soukrome, pokud by se chtel pripojit nekdo dalsi zde jsou podrobnosti.
Při naší předpokládané objednávce vychází cenová kalkulace takto:
1ks bez potisku 28.99$ + poštovné 8.5$ = 37.5$ při dnešním kurzu to dělá cca 670Kč.
Pokud budeme mít smůlu a nepodaří se „zoptimalizovat“ celní a daňové náležitosti může se teoreticky stát, že k částce přibude ještě DPH ve výši cca 130Kč. Cena bude v lepším případě 670Kč v horším 800Kč. Cena je bez poštovného v ČR tj. od nás k vám , ale zde bych využil služeb ČR , kdy poštovné u obyčejného balíku do 2kg je cca 56Kč včetně pojistného (2krabičky + obal se snad do 2 kg vejdou).
Objednat lze i krabičky s potiskem za cenu 34.95, ostatní stejné jako v předešlém případě.
Zde je však problém, že u potisku pro rezistory je potisk pouze pro 126 hodnot z řady E24 tzn. chybí první dekáda tzn. hodnoty 1.0 až 9.9 Ohmu a poslední řada 1M1 až 10M.
U potisku pro kondenzátory je předtištěno 100 hodnot v rozsahu 0.5pF až 4.7uF, přesnou tabulku mohu zaslat.
Součástí krabičky bez potisku je samolepící bílý papír na který lze vytisknout potisky pro jednotlivé chlívečky (130 label ), tento lze objednat i samostatně za cca 1$. Podle údajů výrobce lze potisk běžně realizovat například na InkJet tiskárně.
Pár zajímavostí na závěr, kapacita buňky je cca 500ks SMD velikosti 1206, ptali jsme se zda nejsou problémy s ulamováním víček, prý nejsou a to již prodali skoro 70.000 krabiček, nicméně v případě přání mohou víčka prodat i samostatně, ale cenu nevím.
Vzhledem k tomu, že se mi tu objevil dotaz zda by nebylo možné objednat kyt včetně obsahu, rezistoru, kondenzátoru či cívek bylo, ale ceny těchto kytů nejsou podle mého zajímavé. Vzhledem k tomu, že sám budu objednávat nějaké SMD smetí nabízím možnost dodat i obsah (na páskách nasypat si musíte sami )a to za ceny asi takovéto
Rezistor 1% 0805 cena 0.11Kč /ks
Kondenzátor 0805 cena 0.20Kč /ks (liší se dne hodnoty mezi 0.12 až 0.29)
Stejně tak by bylo možné objednat nějaké diody, LED či běžné tranzistory, stabilizátory a tak. Zkrátka chystám objednávku u SOS a Ecomu, vzhledem k tomu, že poštovné je kolikrát větší než cena hrsti SMD tak, by se tato nabídka mohla někomu hodit.
S pozdravem
Pavel Novotný
>Nedavno se tu diskutovalo o krabickach na SMD. Podarilo se mi odhalit vyrobce krabicek, ktere tu take probehly, obr.
http://files.uloziste.com/fe7695b61e25582c/
Velikost krabicky 280mm x 216mm x 45mm, obsahuje 128 chlivecku o rozmerech 22x15x16mm, kazdy chlivecek ma vlastni dvirka :-)
Skatule se delaji s potiskem pro odporove rady E24, s postiskem pro kondenzatory 112 hodnot a bez potisku.
Presnou cenu zatim neznam, vyrobce je z USA, tak nebude az upne nizka, ale videl bych to nekde mezi 500-800Kc /ks , zatim nemam cenu pri objednani vetsiho poctu krabicek tak odhaduji podle kusove ceny.
Pokud by mel nekdo zajem se pripojit k objednavce ...
Pavel

Dal informace o konferenci Hw-list