Tabulky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 17 11:32:00 CET 2008

Na matematiku je dokonalou zbierkou Bartsch: Matematicke vzorce. Na chemiu som pocas skolskych rokov pouzival "beznu" encyklopediu chemie z vtedajsieho vydavatelstva Alfa (ak sa nemylim, nemam ju tu). Na fyziku som zatial nic uspokojive nenasiel, pouzivam asi 4 rozne knihy vratane Krempaskeho (aj ked sa mi ta jeho dvojstlpcekova inovativna forma nepaci) - toho urcite poznas (mozno aj osobne...?).

Inak moja manzelka si takto "nechala" (odkupila ochytany kus za povodnu cenu) gymnazialnu tretiacku biologiu, a priznam sa, ze nechapem ako to autor s takym nenormalnym mnozstvom sucheho encyklopedialneho materialu myslel (a ako som tymi hodinami mohol prejst, zachovajuc si zdravy rozum...) :-(

wek