stabilizace 6V-5V

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Neděle Únor 17 10:51:13 CET 2008

No ja otevrel ucebnici fyziky naseho mladyho a asi bych se mel vratit na
zakladku taky (i kdyz tedy pro korektnost, ta ucebnice je pro gymnazia).
Uplne mi z hlavy zmizelo, kolik je gravitracni konstanta, jak se
vypocita vzajemne gravitacni pusobeni dvou teles, proste mezera na
mezere, to jsem tak blbej jen ja ??? Ale kdyz nekdo neumi Ohmuv zakon,
zjezdim ho jak sanky ;))). Takze na tom skladnikovi ve sroubarne neco
bude. Proc by nakonec v tehle konfere nemohl beze strachu vznest dotaz i
clovek, ktery si stavi svuj prvni blikac, ze jo - kdo jinej nez ten kdo
vi, mu muze poradit ?

--
Jiri Bezstarosti