stabilizace 6V-5V

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Únor 17 10:17:14 CET 2008

Mas pravdu, nekdy je lepsi se radeji na nic neptat, nebo dostanes
sprchu.  Ono totiz taky zalezi na tom kdo se pta.
A jakou maji zrovinka odpovidajici naladu.
Treba nedavny priklad. Akteri prominou. Nekdo si tu trochu popletl
fyzikalni veliciny ( ano mluvim o te petinasobne ucinnosti ...:-)
trochu nesmysl, ale vsichni samozrejme vedeli jak to myslel :-)
A pak jsou tu lide, kteri se spletou v nejakem navrhu nebo vypoctu a
hned  " by se meli vratit na zakladni skolu kde se to probiralo ve
fyzice"  :-(
Melo by se tu merit stejnym dilem a nehodnotit lidi dle otazek a
odpovedi. Hodnota lidi se meri i jinak, nez podle momentalnich
technickych znalosti.
I kdyz tady na HW konferenci tezko najdete malire, nebo kuchare,  ale
nelze to vyloucit ze?
Ten clovek co se ptal na 7805 treba s elektronikou vubec nedela, a
potreboval vyresit vec, se kterou nema zkusenosti. Nebo treba  jeho
oborem je
silnoproud a energetika.  Proto treba polozil otazku tak jak polozil...
Ano i mistr tesar se utne a ne vsichni vedi vsechno. Kazdy vi neco a od
toho je tu tahle konference.
Prispevky typu " jak se do lesa vola tak se z lesa.... " sem opravdu
nepatri.
Prominte , ale nedalo mi to... a musel jsem se vykecat.

Heslo na víkend : "I *skladník v*e šroubárně *si* *může* *přečíst*
Vergilia v originále"