Kvíz na víkend - dvojlinka okolo zeměkoule:-)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Únor 17 09:54:43 CET 2008

A to se tu onehda nekdo zminil, ze ten pes behajici mezi panem a cilem
zdochne. A ze takove priklady vymysli jen ucitelka.
Ja se vsadim, ze vam tu supravodivou dvoulinku  hned na nekolika mistech
zeme nekdo ukradne !
:-)

Ja  tu mam trochu realnejsi priklad:
Okolo zeme natahnu provazek. Dejme tomu ze zeme je dokonale kulata a ze
provazek je pevny a  chvili ho nikdo neukradne.
Provazek tesne prileha k zemi.
Pak ho nastavim o 15 cm. Tim padem vznikne mezi povrchem zeme a
provazkem po celem ovbodu mezera.
Otazka zni, zda touto mezerou proleze mys.