Kvíz na víkend - dvojlinka okolo zeměkoule:- )

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Únor 16 22:06:56 CET 2008

Ja to taky spocitat neumim, ac jsem se snazil vystrachat nejaky poznamky ze
skoly, ale rekl bych ze to nebude uplne cisty blikac, protoze v case
nekonecno (predpokladam nevybitelnou baterku) se to bude chovat ukaznene a
bude svitit ta propustne smerovana ledka.
Nicmene ze zacatku to urcite po, pro mne neznamou, dobu bude blikat.
Nedostal jsem se dal nez ze si stanovil ze na zacatku je impedance priblizne
Z0/10 a na konci priblizne Z0*10
Vic toho nedovedu ac jsem z toho pred nekolika lety udelal zkousku.
kazdopadne se tesim na reseni.
Jakub Ladman