Re: Kvíz na víkend - dvojlinka okolo zeměkoule:-)

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Únor 16 21:41:07 CET 2008

 16.2.2008, 21:37:45

To je krasa, konecne tu ma Balu nejakou "zmysluplnu temu". :-)
V podvedomi se mi lihne myslenka, ze jste prave vymislel blikac bez
tranzistoru, ale na to abych to poradne spocital neman, to musim
prenechat nekomu lepsimu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz