stabilizace 6V-5V

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 16 20:58:22 CET 2008

Pavle,

mas pravdu, zle som sa vyjadril. Pri svojej odpovedi som mal na mysli
ten mcp1702, ktory mi distributor ponukol len v baliacej jednotke a 25ks
za cenu, ktoru ma microchip na www-stranke. Je to sice sot23, ale ten sa
tiez da pri troske sikovnosti naspajkovat na univerzalku a to bol aj
dovod preco som hladal nieco v to92.

P.Hanzal,

Vase poznamky boli sice trefne, ale na www tiez ponukaju 1-25ks, co som
bral ako minimalnu baliacu jednotku. A poznamka o spotrebe, ja si
myslim, ze pokial sa da minimalizovat, tak by sa mala minimalizovat.
0.5mA moze totiz urobit peknu paseku s akumulatormi, kdezto pri 2uA
musite sice pocitat tiez, ale nie je to az taka tragedia.

Tymto som svoje odpovede vycerpal a viacej sa k tejto teme nebudem
vyjadrovat.

A.